Montag, 6. Januar 2014

I confess at first I didn’t realize he was asking me




When finally I understood, I expressed to him that I was both flattered and…surprised. I explained to him that I’d never expected this request and I was a little daunted in the face of it. I nonetheless promised I would do my very best to accomplish a task which was, for me, as demanding and difficult as any I had ever contemplated. Additionally, I thanked him for the trust he placed in me and indicated that I was, in some ways, very close to being…moved by it.

It later transpired that I’d said none of this out loud.



edit © by alwaysthisdangerous

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ich will nicht viel schreiben, aber Folge 2 'The Sign of Three' von Sherlock hat mich an einigen Stellen so sehr berührt.
Besonders Sherlocks Rede bei Johns Hochzeitsfeier. Ein paar wenige Worte von Sherlock und ich hatte so schlimm Tränen in den Augen. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Man würde lügen wenn man sagt dass man nicht gern nette Worte liest. Also haut raus was euch einfällt. Ich freu mich, und eine Antwort sei euch (meist) gewiss. :)

Es sei denn es ist nichts schlaues wie Beleidigungen, Drohungen oder was in die Richtung geht. Lassts einfach. Sowas wird nicht ernst genommen sondern gleich gelöscht.